ΑΦΗΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ
ΟΜΑΔΕΣ
Θεωρώ ότι το πιο κάτω (φωτογραφία) που διαβάζω στην ανάλυση περί ΔημΩνΣχ, σημαίνει ό,τι ο κοινός νους αντιλαμβάνεται: περιθωριοποίηση κοινωνικών ομάδων. Φυγοκεντρισμός μαθητών των λεγόμενων αδύναμων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πρέπει να το έχεις ζήσει για να αντιληφθείς το «γιατί» και το κόστος μιας τέτοιας επιλογής. Κανένας μαθητής μου δεν έκλεψε θέση ή βραβείο εκείνων που εύκολα λογίζονται ή μπορούν να μετατραπούν σε καλούς ή άριστους μαθητές. Έγιναν όμως τεχνίτες, καλοί τεχνίτες κάποιοι, και με την αύρα τους πλουτίσανε τον κόσμο των σχολείων που φοίτησαν.
Κάνετε ότι θέλετε
με τους συναδέλφους μου (αρκεί να μην εχει ως αποτέλεσμα το κλείσιμο σχολικών
μονάδων σε ευαίσθητες περιοχές – δείξτε μου μία που δεν είναι πια, για
διάφορους λόγους –, κάνετε ότι θέλετε με τους συναδέλφους μου διότι είμαι
σίγουρη το ίδιο θα πράξετε και με άλλες επαγγελματικές ομάδες εκείνες που
δωρίζοντας δάφνες ανέξοδα ονομάζουμε: λειτούργημα –λειτουργούς. Δικαστικούς υπαλλήλους,
γιατρούς, νοσηλευτές κλπ κλπ προκειμένου να βελτιώσουμε την απόδοση τους με την
αξιολόγηση. Έτσι δεν είναι;
***
Στους μαθητές
μου όλους
Στην μνήμη
του σχ μου σύμβουλου κύριο Γιάννη Αρναουτάκη ο οποίος είπε κάποια φορα σε
επίσκεψή του στο σχολείο: και τα θέματα της Γεωγραφίας που θα εξετάζετε στους
διαγωνισμούς θα είναι όσα οι ίδιοι διδάξατε μέσα στις τάξεις κι όχι εκείνα που
ο γιος του γιατρού μπορεί να βρει στην βιβλιοθήκη του μπαμπά.
© Assimina
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου