Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Να ψηλαφείς την απουσία μου, Νότης Γέροντας


[αποσπάσματα]



Το κορμί της
Μια πέτρα
Αδιείσδυτη

---

Το κορμί σου είναι βροχή

Κάθε φορά που έφευγα
Κρατούσα τα άδεια χέρια μου
Και οι λεμονιές στο δρόμο
Ήταν γεμάτες καρπό

---

Τι θαύμα να ξυπνώ κόσμε ημέρα -- με λίγο φως
Να πιάνομαι και να ουσιάζομαι υστερικά
Καθώς η μαμά μου άνοιγε τα παντζούρια μηχανικά
Καθώς η μάνα μου έλεγεν την ώρα σαν τραγούδι.

---

Και εσύ πήρες
Αυτή την έκφραση
Μόνης πλέον

Σχεδόν φοβόσουν
Μη χαθεί ο πόνος

---

Σιωπή είπε το πουλί στο κλαδί
Και το κλαδί είπε στο πουλί σιωπή

---

Χθες κιόλας δοκίμασες τον ήλιο με τα χείλη σου
Κι είδες που το σκοτάδι που έκρυβε σε τύφλωνε

---

Γι' αυτό μοιάζουμε
Γι' αυτό νομίζεις πως εσύ κι εγώ ακολουθιόμαστε
Ψάχνουμε τα ίδια θύματα
Σ' όλο τον κόσμο υπάρχουν δύο όμοια
Δίδυμα
Άγνωστα

Ένα για σένα
                              Εγώ
Ένα για μένα
                              Εσύ

---



© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου