Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Αγαπητέ μου επισκέπτη,


 27.04.18

Αγαπητέ μου επισκέπτη,


Υγείαν εύχομαι και χαρές.
Γυρεύω, σήμερα, να σου φανερώσω, ό,τι, κάποιες, λίγες, αναρτήσεις που διαβάζεις ερχόμενος εδώ, είναι προγραμματισμένες, για διαφορετικούς, σχεδόν, λόγους η μια από την άλλην, μέρες, μπορεί κ μήνες ή χρόνο πριν την εμφάνισή τους. Όπως αυτή που τώρα γράφω. Τότε, σαν σήμερα, θα έχω, πιθανόν, επιστρέψει στον χώρο μου και θα αναγνωρίζω την αγαπημένη ρουτίνα του γνώριμου, αναγκαία τόσο στην ηλικία μου, μέσα σε συρτάρια, κάτω από το χέρι που θα χαϊδεύει τα ξεχασμένα άνθη, στη δύναμη των μυρωδικών στα ντουλάπια της κουζίνας, στη λειτουργία των συσκευών, την αράχνη που έχει υφάνει τον ιστό δυο μέτρα πάνω από τη ψωμιέρα, τη φωλιά της σφίγγας στους τόμους της Ιστορίας της Ανθρωπότητας. Όμως, αν όλα πάνε καλά, αυτό θα συμβαίνει τότε που θα βρεθείς να διαβάζεις τα λόγια μου αυτά. Τώρα εύχομαι υγεία, χαρές κι απόλαυση, απόλαυση του εαυτού στο γνησίως είναι αυτού, και πάω να πλύνω ένα τασάκι. Ένα τασάκι χρησιμοποιημένο άδειο με όλη την στάχτη κολλημένη παντού. Αν καπνίζεις, δε θα μπορείς ποτέ να φανταστείς πώς ερεθίζει τη μύτη ενός που δεν καπνίζει, ένα τασάκι άδειο χρησιμοποιημένο αλλά με όλη τη στάχτη κολλημένη παντού. Όχι.


© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου