Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

Εμβόλιμον 99 - 100

 

 

Το 1996 - '97 στο Κυριάκι Βοιωτίας, τόπος πρώτου διορισμού για εμένα, ανάμεσα σε άλλα πολλά έμαθα και πώς ένας οργανισμός, μια βιομηχανία, μπορεί να επηρεάσει τη ζωή των κατοίκων του χωριού επιμελούμενη θέματα που αφορούν την ποιότητα ζωής των κατοίκων οι οποίοι τυγχάνουν και εργαζόμενοί της
     Το 2013 και μέσα από τον εδώ δικτυακό χώρο συναντώντας τον Γιώργο Χ. Θεοχάρη και το "Εμβόλιμον" μαθαίνω και ότι μπορεί να συμβάλει, ενισχύσει την ανάπτυξη κουλτούρας και πολιτισμού των γύρω τόπων. Η "Αλουμίνα", όπως την λένε οι ντόπιοι, επιχορηγεί μαζί με το Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη της Ακαδημίας Αθηνών, την έκδοση του περιοδικού "Εμβόλιμον".

Ένα εγχείρημα που ωστόσο δεν θα υπήρχε δίχως τους εμπνευστές του και τους εργάτες, τους ανθρώπους που το πραγματοποίησαν, το κράτησαν και το συνέχισαν. Χάριν σε αυτούς λοιπόν, το περιοδικό κλείνει φέτος 35 έτη ύπαρξης και 100 τεύχη

Επομένως,
     Συγχαρητήρια!
     Συγχαρητήρια για την έμπνευση, το κουράγιο, τον χρόνο, τον κόπο, τα αποτελέσματα, την προαγωγή του πολιτισμού στην Βοιωτία σε όλους τους συντελεστές κι ευχές για δυναμική, δημιουργική συνέχεια και από εμένα



"Εμβόλιμον" περιοδικό, 35 έτη λειτουργίας, τεύχος 99-100, 
συγχαρητήρια κι ευχές από εμένα και το αντίγραφο του Κλέε 🙂



"Εμβόλιμον" περιοδικό, 35 έτη λειτουργίας, τεύχος 99-100, 
συγχαρητήρια κι ευχές απο εμένα, 
το τριανταφυλλάκι όπου πόζαρε φωτογραφία του Δαυίδ Μπάκα,
και την,  με χρυσή κλωστή πλεγμένη, οχίτσα της φίλης μου Δήμητρας Ντούσια






η ανάρτηση έγινε κ α ι για να θυμάμαι, χαίρομαι κι ε υ χ α ρ ι σ τ ώ

 

© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου