Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Ό,ΤΙ ΜΟΙΡΆΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ

Ό,ΤΙ ΜΟΙΡΆΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ


Προμηθεύτηκα κι εγώ το τεύχος 14/15 του περιοδικού "καρυοθραύστις". Προχθές. 

       Πρόλαβα και διάβασα στη στήλη: ΣΤΗΝ ΑΚΜΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑΣ όσων οι λέξεις άφθορες φέρουν ουσία, τι συνεντεύξεις ικανοποιώντας μια περιέργεια που έχω για το περιεχόμενο των ερωτήσεων ( στημένες-καθιερωμένες ή πηγαίες-γνήσιες που αγγίζουν το έργο του δημιουργού και τον ίδιον ως προσωπικότητα; διέκρινα το 2ο), κι επίσης, τις αγαπητικές επιστολές_σημειώματα του ποιητή Μάρκου Μέσκου πρός τον Κώστα Θ. Ριζάκη: ΜΝΕΙΑ ΤΩΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΩΝ -δακτυλικά πέντε του Μάρκου Μέσκου σ' ένα (μου) υστερόγραφο-. Να λοιπόν! που, δυνατόν ο ποιητής να εκφράζεται στην ποίησή του όπως μιλάει ή και όπως απευθύνεται μέσω γραφής σε άλλον. Όμορφα! Όμορφο ως γνήσιο.
Υποθέτω ότι θα βρω κι άλλα σημεία να τραβήξουν την προσοχή μου και να διαβάσω με ενδιαφέρον.
Αν όμως, ξεκίνησα τούτο το σημείωμα, άλλο σοβαρότερο λόγο δεν είχα από το να δηλώσω χαρά κι ευγνωμοσύνη προς τον ποιητή Σταύρο Σ. Σταμπόγλη που ξόδεψε ουσία, χρόνο, κόπο να συναντήσει την συλλογή ποιημάτων "έως επτά" την οποία περίπου πρόσφατα εξέδωσα. Κίνηση σημαντική για ένα βιβλίο και μια δημιουργό που επιμένει, έως εδώ τουλάχιστον, στην αυτοέκδοση.

Μου δόθηκε, κατανοώ και σέβομαι, ότι τα δημοσιεύματα στα έντυπα περιοδικά αποτελούν περιουσία τους και καλό να μένει τέτοια για κάποιο χρονικό διάστημα. Για τούτο επιλέγω να μην εμφανίσω ούτε καν φωτογραφία μέρους του  κειμένου με το οποίο με τίμησε ο Σταύρος Σταμπόγλης. Εξαιρετικό κείμενο βάθους.


Μόνο να πω, ναι!, η αγάπη, σήμερα, μπορεί να σημαίνει και αλληλοκατανόηση. Και η αλληλοκατανόηση να σημαίνει και αλληλοϋποστήριξη.  Πένθος σημαίνει συνείδηση. Κι Αιμορραγώ σημαίνει επιζώ. Πονάω σημαίνει είμαι ζωντανός. (παιχνίδι με επισημάνσεις του Σ.Σ.Σ.)

Ευχαριστώ πολύ! ακόμη και για τις αναφορές συσχετίσεις με ζωγράφους. Ευχαριστώ πολύ εσάς και όλους άλλους που ασχολούνται με εκδόσεις χαρακτηριζόμενες αυτοεκδόσεις.



 
* έκανα πρόβες,  καμιά δεν ολοκλήρωσα, και καμία δεν με άφησε ευχαριστημένη. κατέθεσα το σημείωμα όπως προέκυψε. όμως, ό μ ω ς ευχαριστώ!

                                                            απο τον χώρο μου στο φβ, δημοσιευμένο στις 4/8/2023


© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου