Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

ΠΗΓΗ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΤΕΡΑ

 

" Πατέρα "
Πηγής Καφετζοπούλου
 
Είχαμε κι οι δυο
το ίδιο αίμα
με έμαθε ν’ αντιπαθώ
το ψέμα
καπετάνιος
μιας ορθής πορείας
μου άνοιξε οδούς
ελευθερίας
 
Ρίχναμε στα ζάρια
το φεγγάρι
τίποτα δε θέλησε
να πάρει
φεύγοντας μαζί
με την ευχή του
με άφησε να γίνω
η πνοή του
 
Έτσι όταν τα βράδια
τραγουδάω
ξέρω πως
στον ουρανό πετάω
κι η φωνή μου
σαν δικό του χάδι
άφοβη με κάνει
στο σκοτάδι
 
Πόσο σε ευχαριστώ
πατέρα
που δε μ’ άφησες
ούτε μια μέρα
να πιστέψω
ότι είμαι μόνη
στης ζωής μου
το άστατο τιμόνι
 
Πόσο σ’ αγαπώ
που μ’ έχεις μάθει
πως αξίζει πάντοτε
η μάχη
όσο κι αν η αγάπη
με λαβώνει
τόσο η ψυχή μου
δυναμώνει
 
Είχαμε κι οι δυο
το ίδιο βλέμμα.
 
 
 
(μού το είχε εμπιστευθεί - 
από εμένα, χάρισμα σε εκείνους που μπορούν να δουν με τα "μάτια" της)

 

 

© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου