Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Ολυμπία Σταύρου (επιλογή από το περιοδικό λόγου και τέχνης: καρυοθραύστις)

 

 Ολυμπία Σταύρου


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ


Χώνω τα χέρια μου
στις άσπρες τσέπες,
τον ξένο πόνο τσαλακώνω
και τα μαλλιά μου κόβω σύριζα,
μην κρεμαστεί ο θάνατος
ώς τους δικούς μου ώμους.
Αλλά ο κόμπος στον λαιμό μου
γίνεται αγκίστρι·
όσο πιο έξω το τραβώ
τόσο αυτό πληγώνει.



[Μικρότερη όταν ήσουνα]


Μικρότερη όταν ήσουνα
ήθελες τραγουδάκια
κι ιστορίες δικές μου,
απ' το μυαλό να βγάζω.
Τα βράδια πριν κοιμηθείς,
ήθελες να σου λέω
για κείνη την αόρατη κλωστή
ανάμεσά μας.
Κι όταν με γόνατα
ερχόσουν ματωμένα,
ρωτούσες με λαχτάρα:
Σήμερα χτύπησα μαμά!
Κουνήθηκε η κλωστούλα;



.

διάβασα τα ποιήματα της Ολυμπίας Σταύρου
στο λογοτεχνικό περιοδικό "καρυοθραύστις", τ. 7

 

 

 

© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου