Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

πώς φτάσαμε ως εδώ;


να κατεβάσω την τέντα στο παράθυρο μισή
μα δεν έχω παράθυρο
να φτιάξω ένα παράθυρο
όμως το παράθυρο θέλει τοίχο να το υποδέχεται κι εγώ δεν έχω τοίχο
να φτιάξω έναν τοίχο
ο τοίχος θέλει κολώνες να τον στηρίζουν κι εγώ δεν έχω κολώνες
να φτιάξω κολώνες να στηρίζουν τον τοίχο που θα υποδεχτεί το παράθυρο που η τέντα θα κατέβει μισή
οι κολώνες θέλουν σκεπή να τις δένει κι εγώ δεν έχω σκεπή
να φτιάξω μια σκεπή να δέσει τις κολώνες που θα στηρίξουν τον τοίχο που θα υποδεχτεί το παράθυρο που η τέντα θα κατέβει μισή
η σκεπή είναι άχρηστη αν δεν έχει κάτι να σκεπάζει κι εγώ δεν έχω τίποτα να σκεπάζω
ας πάρω λίγα έπιπλα να τα σκεπάζει η σκεπή που θα δέσει τις κολώνες που θα στηρίξουν τον τοίχο που θα υποδεχτεί το παράθυρο που η τέντα θα κατέβει μισή
δεν έχουν νόημα τα έπιπλα αν δεν υπάρχει κάποιος να τα χρησιμοποιεί
να φτιάξω κάποιον να τα χρησιμοποιεί
εγώ είμαι εκείνος που τα χρησιμοποιεί
πως όμως φτάσαμε ως εδώ;
είμαι εγώ εκείνος που θέλησε και βρήκε έπιπλα να του αρέσουν να τα χρησιμοποιεί κι έφτιαξε μια στέγη να τα προστατεύει κι η στέγη δένει τις κολώνες κι οι κολώνες στηρίζουν τους τοίχους κι οι τοίχοι υποδέχονται τα παράθυρα όπου η τέντα θα κατέβει μισή
μα δεν έχω τέντα
τότε… πως φτάσαμε ως εδώ;


δημοσιεύτηκε στις Staxtes με τη φροντίδα του Στράτου Φουντούλη: πώς φτάσαμε ως εδώ;
 

© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου