Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016

Η μητέρα, Μήτσος Μυράτ



Μαρτυρίες - Η μητέρα, Μήτσος Μυράτ
Ο τραγικός χωρισμός του πατέρα και της μητέρας είχε μεγάλη επίδραση στη ζωή μου και ίσως ίσως αυτός να με προετοίμασε για το θεατρικό στάδιο. Είχε γίνει υπό περιστάσεις πολύ τραγικές και με ένα πείσμα αφάνταστο κι απ’ τα δυο μέρη.
Το διαζύγιον δεν ήταν τόσο εύκολο όπως τώρα στα χρόνια μας. Ο πατέρας δεν ήθελε να παραχωρήσει κανένα απ’ τα παιδιά. Η μητέρα αξιούσε εκτός απ’ την επιστροφή της προικός της και τα δυο παιδιά απ’ τα επτά, τηνμοναχοκόρη της και το ένα απ’ τα έξι αγόρια, εμένα.
Ένα απόγευμα, κατά συμβουλή του δικηγόρου της, η μητέρα έβαλε δύο μπράβους και την ώρα που έβγαινα απ’ το σχολείο, με βουτάει ο ένας απ’ αυτούς και με βάζει στον ώμο. Έβαλα τις φωνές: «Βοήθεια», σώστε με, είμαι γιος του Μουράτ. Κάποιος κύριος, ξανθός ψηλός, θυμάμαι ακόμη αμυδρώς τη σιλουέτα του, όρμησε με το μπαστούνι ανασηκωμένο. Αλλά αναγκάστηκε να υποχωρήσει προ μιας τεραστίας μαχαίρας που επρόβαλε ο ένας απ’ τους μπράβους.
Με πήγαν στη μητέρα μου.
Σ’ όλη μου τη ζωή δεν μπόρεσα να ξεχάσω με πόση αγωνία και στοργή μ’ έσφιγγε στην αγκαλιά της.
[...]

-
φωτο: θέα προς τα πίσω από την είσοδο
στο χώρο της ΙΜ Αγίας Τριάδος των Τζακαρόλων



© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου