Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

ΦΕΚ: ενός χρόνου απόντος



διαβάζοντας Προυστ, δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ τον πρώτο καιρό πριν βδομάδες
πρώτος τόμος και κυλά εξαιρετικά δύσκολα
αμφισβητώ τη μεγαλωσύνη του έργου από αδυναμία μου αλλά συνεχίζω από υποχρέωση απέναντί μου να συγκεντρώσω τη σκέψη μου σε άλλα αντικείμενα από εκείνα που μου την καίνε
ωστόσο σημειώνω στιχοειδείς σκέψεις:


ΦΕΚ: ενός χρόνου απόντος
ΤΟΜΟΣ: Πβ/α
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Πιλάτοι

Θέμα: τσάκισμα (νομική αλλοτρίωση)


Δίκην προθέσεων μ' εγγύηση φίμωτρου
επιτρέποντος σου τα ταξίδια

Εν τάχει και εις πλάτος ελεγχόμενο
ως προς τη διαθεσιμότητα του υλικού
και προσλήψεως κατά το δοκούν αυτού
με μέριμνα επί του αποτελέσματος
εν πλήρει συνειδήσει τελούμε ._


5.4.2015
άθροισμα 17
ένα το εξαγώμενο
και το αποτέλεσμα
αμφιβόλως ανεχόμενο

το ενδεχόμενο αναβολής της άνοιξης

ευγνωμονούσα
- πάντα -
εκείνους που (μου) φανερώνουν
το πράσινο στα άλογα
πράσινο των αλόγων ._



[τρέχα γύρευε δηλαδή τι σκεφτόμουν και τι έγραψα!]






©Assimina

1 σχόλιο: