Σάββατο, 21 Μαρτίου 2015

Θυμάμαι τις μέρες


<< Θυμάμαι τις μέρες
Που τα χρώματα ήταν έντονα,
Οι ήχοι δυνατοί
και ο κόσμος μύριζε αδρεναλίνη.
Θυμάμαι τις μέρες
Που κάθε κύτταρο του σώματός μου ήταν εκεί
Και κάθε φλέβα μου πάλευε.
Θυμάμαι τις μέρες που οι άνθρωποι ήταν όμορφοι, άσχημοι, πότε τέλειοι και πότε αποκρουστικοί.
Που το γέλιο ακουγόταν σαν τραγούδι και η παύση σαν μουσική.
Θυμάμαι τις μέρες που τα δάκρυά μου σχημάτιζαν την θάλασσα.
Κι εκείνη με τη σειρά της έπνιγε ευχάριστα το πρόσωπό μου.
Θυμάμαι τις μέρες που η ζωή ήταν κόκκινη, λευκή, μαύρη.
Λένε ότι έπασχα από μία βαριά ψυχική ασθένεια. Και τώρα προσπαθούν να με θεραπεύσουν. Την ονομάζουν διπολική διαταραχή.
Εγώ λέω ότι κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να σου κλέψει τα συναισθήματα. Γιατί είναι αυτά που σε κρατάνε ζωντανό. Θυμάμαι τις μέρες... Θυμάμαι... τη ζωή. >>
----------------------------------------------------------------------
από εδώ: http://yes.bipolar.gr/


© Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου