Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Ice alert





Όλα έχουν τον χρόνο τους 
Όσο γεννιούνται παιδιά, αυτός θα ανανεώνεται
πως να ζεσταθούν αυτές οι αίθουσες;!
δεν είναι το πετρέλαιο που δε φτάνει
είναι τα χνώτα που λιγοστεύουν
(έγραφα τον 12*2007παρατηρώντας τους μαθητές μουπου τώρα είναι Α λυκείου)

Ice alert προειδοποιεί το καντράν του αυτοκινήτου κι ο παγωμένος θόρυβος της μίζας προσυπογράφει.
Σήμερα είχα τετράωρο.
Αν ήμουν ηθοποιός θάχα μια παράσταση 3,5 ωρών με τρία μικρά δεκάλεπτα διαλλείματα ενδιάμεσα και ένα ακροατήριο εξασφαλισμένο. 80 κατά προσέγγιση, ατόμων. Καθόλου άσχημα.
Όποιος όμως φαντάστηκε μια τέτοια ή και την άλλη.. παράσταση χωρίς δυσκολίες, πιάστηκε στη φάκα της αυταπάτης. Γιατί, πώς να το κάνουμε; Ένα έργο που δεν γράφεται εξ αρχής αλλά κατά την διάρκεια και με ακροατήριο εναλλασσόμενο, έχει τις δυσκολίες του.
Ακόμη κι αν η δομή του είναι προκαθορισμένη.
Διάλογοι που κολάνε. Συναισθήματα που παγώνουν. Φασαρία από το ακροατήριο που απαιτεί άμεση και με φαντασία κι ετοιμότητα εναλλαγή του σεναρίου. Εξασφάλιση της συμμετοχής αφού απαιτείται συνεργατικότητα για την αφομοίωση των νοημάτων και την αυτό- και σκέτη αξιολόγηση της διαδικασίας. Παραλαβή παραγόμενου προϊόντος, ήτοι αποτέλεσμα.
Και σε αυτή την παράσταση, το χειροκρότημα αργεί…
Αν πάλι ήμουν ψυχολόγος θάχα τέσσερεις συνεδρίες των 20 κατά μέσο όρο ατόμων με δεκάλεπτα διαλλείματα ανάμεσα. Με δομημένη σκέψη και τακτική, τοποθετημένη σε μια από τις σχολές ψυχολογίας και με ενδεικτικό καταλληλότητας, νομίζω θα τα κατάφερνα. Δεν θα με φτάνανε όμως οι 3,5 ωρολογιακές ώρες γιατί…. Το πλήθος θα το μετρίαζα σε μικρότερες ομάδες, των δέκα ας πούμε ατόμων, και με σχεδιασμένο πλάνο θα κατάφερνα να πετύχω τη ποθούμενη σύμπλευση. Όχι φυσικά από την πρώτη συνεδρία! Σε μια από τις επόμενες. Ίσως προς το τέλος της θεραπείας(!). θα μετρούσα φυσικά και μερικές ..απώλειες κατά τη διάρκεια. Λογικό! Μα… είναι θέματα ιδιοσυγκρασίας και σίγουρα έχει την ευθύνη το άτομο κατά πόσο αφήνεται να ψυχαναλυθεί και να δεχθεί τις επιδράσεις της θεωρίας μου. Σίγουρα ναι!
Στο κομμάτι, δουλειά, απόδοση στον βασικό σκοπό του εγχειρήματος, μάθηση-γνώση, τον λόγο νομίζω θα είχε ένας μάνατζερ. Ναι! είμαι σίγουρη πως αυτή η ευθύνη ταιριάζει σε έναν, διακεκριμένο μάλιστα, μάνατζερ. Θα καθόριζε στόχους. Πρωτεύοντες, δευτερεύοντες και διαδικασία επίτευξης. Γρήγορες εναλλαγές σχεδίων για την αύξηση της παραγωγής και την αποτελεσματικότητα των ομάδων. Χρονοδιάγραμμα πιασίματος πλάνων και μια εν δυνάμει εναλλακτική στη περίπτωση αργοπορίας ή το αντίθετο. Θα υπήρχαν δε, σίγουρα μπόνους.
Το περιεχόμενο της δουλειάς, νομίζω είναι θέμα δασκάλου. Ναι! ένας δάσκαλος θα καθόριζε το περιεχόμενο του εγχειρήματος. Αναλυτικά προγράμματα, διαθεματικά. Μια κάποια παιδαγωγική υπηρετούσα τους στόχους. Εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας. Ευθύνη. Ευθύνη. Ευθύνη. Υπευθυνότητα. Ηθική. Έμπνευση. Μετάδοση. Αποτελεσματικότητα. Αξιολόγηση. Αποτίμηση. Ευθύνη.
Σήμερα είχα τετράωρο.Ice alert προειδοποίησε το καντράν του αυτοκινήτου κι ο παγωμένος θόρυβος της μίζας προσυπέγραψε.
Κατάργηση και των δύο Γυμνασίων Ζεφυρίου ήταν το πρώτο χαρτί που έπεσε στο τραπέζι της ενημέρωσης προθέσεων της Περιφέρειας προς την ΕΛΜΕ.
Μάνατζεμντ ._




η πρόταση αποσύρθηκε μετά την παρέμβαση της ΕΛΜΕ
και την αποδοχή των επιχειρημάτων εκ μέρους της Διεύθυνσης

πρώτη δημοσίευση: Βιβλίο ύλης με τίτλο: Ice alert .
( ανάμεσα στα "αν" μου,
θα ήθελα να περιλάβω και την περίπτωση του Δικαστικού
συχνά αισθάνομαι να με φέρνουν σε αυτή τη θέση
αν και..
δεν είναι οι καθηγητές αυτής της εξουσίας εκτελεστές
δεν θάθελα νάμαι Δικαστικός
όπως δε θάθελα νάμαι Γιατρός.. )


δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό τοβιβλιο.net

©Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου