Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2008

στιγμιότυπα

(παραληρημα πανω σε μια διαφημιση)
(ρυθμος χιπ χοπ)




Ι .

στις σακουλες για σκουπιδια
βαλαν αρωμα βανιλια
κι εγω ραπαρω
οταν φρικαρω


II .

παω Εξαρχεια πλατεια
παντα ηθελα να κανω μια φιλία

ενας σκυλος μαυρος και κεφαλας πλησιαζει
τον αγκαλιαζω
φιλε μη σε νοιαζει

III.

και πλατσα και πλουτσα
φοβαμαι μηπως "χασω"
το λαμδα απο τη ..λουτσα!

IV .

παω πλατεια Λαμπρινης
μια κιθαρα, ενας τραγουδιστης
νοτες φιαχνουν την παρεα
μεθεξη λυτρωση ελπιδα
η φιλια ειναι μια σανιδα


V .

ακου μικρε ιδεαλιστη ποιητη
μοιασε μου και ασε μου
εδαφος για να σε κρινω

τα ονειρα σου φτηνω
την αξιοπρεπεια αγοραζω
στην εντιμοτητα αφηνιαζω

ελα να μου κανεις τα χατηρια!
σε κερναω ισχυ, δυο ποτηρια..

το σωμα μου βγαζει σαπιλα
τραβω κι εσε μεσ' τη ξεφτιλα


VI .

παταω μια γοπα με μανια
στη θεα σου μου ερχεται ναυτια
την κανω να μοιαζει με ανια
εγω εφταιξα ή η κοινωνια;
συγνωμη να ζητησω
να σκυψω, τι; να προσκυνησω;

VII .

δυο φονοι μια τρεχαλα
επαναληψη
η ανασα απο ανανηψη
σαπιοι υπνοι ασπλαχνοι
ιδρωτας, σαλιο υποπτο
αγχος ανυποπτο
πνιγομαι κλαιω καιω και γελαω
πανω μου το παιρνω κι ας ποναω

III .

μη κοιτας με απορια
δυο ειμαστε σε μια πορεια
δωσε σημασια
σ' εφαγε η ματαιοδοξια

τα δηθεν σου δε στηριζουν
παρ' τα ποδια σου μυριζουν
αλαζονεια

πανω μου στηριχτηκες
σαπιος σα και μενα αποδειχτηκες

τη φιλια μου δανειζω
με προσδοκιες σε προικιζω

μη φωναζεις μη χτυπιεσαι
πισω στα γυριζω
ειμαστε κι οι δυο ανομοι
σε μια κοινωνια παρανομη

να με κατηγορησεις δε μπορεις
που φανηκα ασυνεπης ._


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου