Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2006

γραμματεύς πολυτελείας



26*7*2006

βρισκομαι στο πανηγυρι
παρακολουθω τη περιφορα της εικονας
σημειωνω

το πληθος των πιστων συναθροιζεται κι ακολουθει βιαστικα και μηχανικα την εικονα
πρωτοι αναμεσα στους τελεταρχες οι επισημοι
νυν και φιλοδοξοι μελλοντες
κι ο συμμαθητης μου
με το ιδιο "επισημο" κουστουμι που φορα εδω και καιρο
μαζι και το υφος το "εδω ειμαι κι εγω", ακολουθειστε με

_________________________________

ο πατερ Χαραλαμπος κρατουσε στα ματια του μια λυπη
αυτος που ειχε το πιο βαθυ βλεμμα παπα που χω ποτε δει
(ισως γι αυτο κι η λυπη)

_____________________________________

η κατανυξη δοθηκε αντιπαροχη
στον χρονο
μας επεισαν πως δε μας φτανει...

_____________________________________

καλα παραδομενοι οι καιροι
στη προδοσια
αξιων κι οραματων

_____________________________________
διδεται το παρον για αντιπαροχη...
..φιλιας
..ερωτα
..αγαπης
..αναγνωρισης κοινωνικης
...εξυπηρετησης επαγγελματικης
το παρον;
η μοναξια μου
ο φοβος μου
η φιλοδοξια μου
ματαιοδοξια (ισως;)


ζητειται οικοπεδο για αντιπαροχη...
...
αντιτιμον;
η ανελιξη μου
αναγνωριση κοινωνικη

και συ;
δε φοβασαι μη λεκιαστεις;

_________________________________

κι εσυ ν' αποζητας μιαν ευκαιρια
στ' εξευτελισμου σου τη πορεια
φιαχνεις σχεσεις διαφυγης
προτασσοντας "παραμυθια" υπεκφυγης...

___________________________________

ο ανταγωνισμος με ειδικη μορφη, φωλιασε στις σχεσεις
η συμπνοια κι η γαληφεια παραδοθηκαν στη προοδο
ο φεμινισμος βλαπτει σοβαρα τις σχεσεις

ειδικοι μανατζερς διαχειριζονται τους καημους εξοικειωνοντας μας με τον πονο, την αποτυχια, την ητα, τ' αδικο, τον θανατο...

συνθλιβοντας (απαλυνοντας;;;) τους θυμους, προσδωκουν σε μια κοινωνια επιπεδη
κι εμεις επιμενουμε να μενουμε μεταξεταστεοι εις πεισμα των εξαγορασμενων με την ισοπεδωση των συναισθηματων μας, "πτυχιων"
απο ειδικους
Μανατζερς Πορων Ψυχης
επιδιωκουν τον αφανισμο κοινωνιων με ταπεραμεντο
ισως που αυτο οφειλεται στο ενστικτο και τις απο αυτο καθοδηγουμενες αντιδρασεις κι οχι σε γνωσεις και πτυχια...

__________________________________________

27*7*2006

1η μου μερα ως γραμματευς πολυτελειας
κι η 7η δικη σου αξυριστος...

διαπιστωνω

καποιοι χωροι σε ξεχωριζουν ή μαλλον, σε -χωριζουν (χωρις ξε- διοτι αυτο ταιριαζει στην αποψη μου καλυτερα), απο τους συναδελφους

η ικανοποιηση που παιρνεις απο την διεκπαιρεωση ευθυνων που για 1η φορα γνωριζεις, γραφεται στο σωμα σου με σημαδια αυτοπεποιθησης κι αυτοεκτιμησης
δυνατον να διαβαστει σαν "ψηλωμα" κι αποδιδεται με ειρωνεια

αλλοι μια φορα σκυβεις το κεφαλι στον ανταγωνισμο
δεν του ταιριαζεις

που παν' τα περιστερια το καλοκαιρι;

*******







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου