Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2006

τι και γιατί σήμερα να γιορτάσω;

τη προικα που η φυση μου χαρισε,
οτι τον σκοπο του δεν επιτελεσε,
απ' τα ποδια μου αναμεσα, ν' αποβαλλω...
βασανισμενη της φυσης μου ακολουθια


το σωμα μου σαν υποδοχη ηδονης λατρευτικης..
αμφορεα σπορου ζωης
αντικειμενο ονειρωξεων φαντασιας...
υποδοχεα συνουσιας

τη ψυχη μου ευαισθησιας κολυμβηθρα...
θεια της αισθαντικοτητας, μεταλαβη

το νου, ιερο διαισθητικοτητας σκευος...
αρνητικο της λογικης αντιγραφο

τη μητρα, εκρηξη ζωης...
κιβωτο της πρωτης πνοης
...

οτι και να γιορτασω,
μισο διχως εσενα πλάι μου, θαναι...
σαν το μισο του κοσμου που, μαζι, πλαθουμε...

γιορτη εγκλωβισμενη, επιταγης ιστορικης αποτελεσμα, το ομοχρονο νοημα της ψαχνω......


{...
- η Καμελια; περιεργο! δυσκολο να χαλασει.. η υπερλιπανση! και το νερο που δεν στραγγιζει καλα! αυτα πιθανα να φταινε! η καμελια δεν παγωνει... αντεχει..
- συμφωνοι! θα προσεχω!
- τι θα παρετε; ασπρη ή ροζ;
- κοκκινη...
...}

*******
καποιοι.. συνηθειο τοχουν, σαν γιορταζουν, οι ιδιοι δωρο να κανουν...
δυο σπυρακια γαρυφαλλου σε σαρκα μηλου μπηγμενα...
παρε με...
*******
{ στον αντρα }


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου